Traxxas E-Revo i regulator MXL-6s specyfikacja i dokumentacje techniczne

Podczas wymiany różnych części czy tuningu nie może obejść się bez zerknięcia do dokumentacji technicznej modelu, którą udostępnia producent. To w niej zawarte są najważniejsze informacje. Poniżej znajduje się specyfikacja E-Revo Brushless #56087 i wodoodpornego systemu MXL-6s.
 
Wymiary E-Revo
Rys. 1 E-Revo wymiary ogólne
E-Revo Brushless (#56087) specyfikacja
Długość: 582 mm
Rozstaw kół przednich: 416 mm
Rozstaw kół tylnych: 418.5 mm
Prześwit: 98 mm
Waga: 4.17 kg bez baterii
4.94 kg z bateriami
Wysokość całkowita: 210 mm
Rozstaw osi: 358 mm
Długość przednich amortyzatorów: 87 mm
Długość tylnych amortyzatorów: 87 mm
Przednie koła (sklejone): Talon™ (5.75" x 3.8")
Tylne koła (sklejone): Talon™ (5.75" x 3.8")
Przednie felgi: 3.8" Gemini™ (czarne-chromowane), hex 17 mm
Tylne felgi: 3.8" Gemini™ (czarne-chromowane), hex 17 mm
System kontroli prędkości: regulator MXL-6s wodoodporny, Przód/Tył/Hamulec
Silnik (elektryczny): Bezszczotkowy, 2200kV
Skrzynia biegów: Tylko drugi bieg
Overall Drive Ratio: 18.83 (stock, out-of-box)
Typ dyferencjału: Sealed Hardened Steel Bevel
Gear Pitch: 32-Pitch
Konstrukcja podwozia/materiał: Molded Composite Nylon Tub
Hamulec: Elektroniczny
Napęd: 4WD
Sterowanie: Bellcrank
Aparatura: TQi™ 2.4GHz Radio System z modułem Traxxas Wireless Link
Prędkość maksymalna: 35+mph (65+mph z dwoma bateriami LiPo 3S)
Wymiary pojemnika na baterie: 156 mm x 50 mm x 29 mm
Baterie w zestawie: 2 x NiMH, 8.4V, 3000mAh, 7-C
Opcjonalnie Baterie LiPo
Wymagane baterie i ładowarka: 4 x "AA" (nadajnik)
ładowarka do baterii NiMH/LiPo w zależności od preferencji
Regulator MXL-6s wymiary
Rys. 2 Regulator MXL-6s wymiary
Regulator MXL-6s zdejmowanie wentylatora
Rys. 3 Regulator MXL-6s zdejmowanie wentylatora
Regulator MXL-6s specyfikacja
Napięcie zasilające: Maksymalnie 18 celi pakietów NiMh/NiCD lub 6 cell LiPo (maksymalnie 25.2V)
Wymiary: 56mm (2.2")/48mm (1.9")/36mm (1.4")
Waga: 121g
Obsługiwane silniki: Szczotkowe/bezszczotkowe/bezszczotkowe z czujnikami
On-Resistance (@Trans) przód/tył: 0.0003Ω na fazę
Wtyki silnika: Traxxas 6.5mm Bullet Connectors
Wtyki baterii: Traxxas High-Current Connectors
Przewody zasilające: 10 AWG
Wykrywanie zbyt niskiego napięcia zasilającego: Tak, programowalne
 
Szukając numerów katalogowych części lub zerkając na budowę podzespołów pomocne będą poniższe rysunki techniczne.
E-Revo budowa przód
Rys. 4 E-Revo #56087 budowa - przód
E-Revo budowa tył
Rys. 5 E-Revo #56087 budowa - tył
E-Revo budowa podwozie
Rys. 6 E-Revo #56087 budowa - podwozie
E-Revo budowa układu napędowego
Rys. 7 E-Revo #56087 budowa - układ napędowy
E-Revo budowa półosi
Rys. 8 E-Revo #56087 budowa - półosie
 
Te same rysunki techniczne można przeglądać na stronie Traxxas z tym, że są one interaktywne. Klikając na numer katalogowy części (nie na część, tylko numer) wyświetli się okienko z podglądem danego elementu. Jest to przydatne, wtedy gdy ktoś nie jest pewny jak powinna wyglądać jakaś część np. śrubka 2.5mm x 8mm. Poniżej znajdują się linki do interkatywnych rysunków technicznych.
 
E-Revo #56087 budowa - przód:
E-Revo #56087 budowa - tył:
E-Revo #56087 budowa - podwozie:
E-Revo #56087 budowa - układ napędowy:
E-Revo #56087 budowa - półosie:
 
Instrukcja obsługi E-Revo w języku angielskim:
 
Link do strony E-Revo od Traxxas: Link