Traxxas E-REVO Brushless

Traxxas E-Revo - najsilniejszy, gotowy do jazdy Monster Truck 4WD. Jest nowoczesnym Monsterem od Traxxas'a. Wyposażony w aparaturę RC Traxxas TQi 2,4Ghz z systemem Traxxas™ Link. Napęd stanowi silnik bezszczotkowy. E-Revo wyposażone jest w całkiem nową kompaktową przekładnię, która została zaprojektowana pod ponad 2x większe obciążenia niż poprzednia. Szerokie koła, inteligentne wykorzystanie elementów metalowych oraz przekładnia Revo® Spec Torque-Control™, to są elementy do opanowania ektremalnej mocy i momentu obrotowego. Nisko położony środek ciężkości pozwala na lepszą manewrowość. Revo Spec z dużą średnicą zamkniętych półosi napędowych oraz zamknięte dyferencjały zostały zaprojektowane dla maksymalnech skoków momentu obrotowego i długotrwałej mocy. Ze względu na to, że przekładnie są całkowicie zamknięte, mogą być zastosowane oleje z różną lepkością pozwalając na zmianę ich własności.

Potężna moc napędu, gotowego do jazdy Monster Track’a napędzanego silnikiem bezszczotkowym.

  • Nadajnik Traxxas TQi 2.4GHz z bezprzewodowym systemem Traxxas Link
  • MXL-6s Brushless Power System – układ napędowy: silnik bezszczotkowy i wodoodporny regulator
  • Wyposażony w czujnik RPM (obrotów)/prędkości, temperatury silnika i napięcia na pakietach zasilających
  • Zasilanie układu napędowego do 25.2 Volt
  • Zintegrowana konstrukcja podwozia
  • Wytrzymałe aluminiowe HEX'y 17mm z nakrętkami kół.
  • Anodized Teflon - aluminiowe amortyzatory anodyzowane twardym teflonem
  • W zestawie komplet pakietów zasilających NiMH
  • Maksymalna prędkość model z zestawu - 90km/h
  • Możliwość tuningu do prędkości 117 km/h
System napędowy MXL-6s
Wodoodporny zespół napędowy "Waterproof MXL-6s Brushless Power System" to jeden z najmocniejszych zespołów napędowych. Zbudowany specjalnie dla wymagających, dużych, silnych modeli. MXL-6s jest gotowy do pracy z pakietami zasilającymi złożonymi z sześciu cel LiPo. Regulator  wyposażony jest w pozłacane złącza (Castle connectors) średnicy 6,5mm w celu przeniesienia wyjątkowo dużych prądów. Wysokiej wydajności radiator dodatkowo chłodzony jest wentylatorem. Przekazuje on moc do silnika bezszczotkowego 2200 kV, 75mm. Zaprojektowany specjalnie z myślą o maksymalnej wydajności i niezawodności wykorzystując LiPo 6S. Silnik wykonano z aluminium, który pełni także fukcję ogromnego radiatora, mogącego sprostać wyjątkowo dużym prądom. Silnik oparty jest na magnesach neodymowych, wysokiej jakości łożyskach, a moment obrotowy przenosi 5 milimetrowy wał.
 
Aparatura Traxxas TQi w połączeniu z aplikacją Traxxas Link tworzy zaawansowany, bogaty w różne funkcje i ustawienia system gotowy do jazdy (RTR). Traxxas TQi łączy się bezprzewodowo z aplikacją Traxxas Link, która jest łatwa w obsłudze. System radiowy TQi może być wyposażony w moduł bezprzewodowy "Traxxas Link Wireless Module" dzięki, któremu możliwy jest dostęp do różnych funkcji, takich jak szybka łączność Bluetooth, dostęp do pełnej gamy opcji tuningu i telemetrii poprzez intuicyjny i wysokiej rozdzielczości interfejs graficzny, możliwość monitoringu i rejestrownia danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym podczas, gdy Ty skupiasz się na jeździe. TQi i Traxxas link rozszerza Twoją zabawę. System Traxxas Link, posiada pamięć 20 różnych modeli. Każdy z Twoich samochodów, może zostać zapisany w pamięci, a podczas włączania nadajnik automatycznie rozpozna odbiornik i załaduje wszystkie ustawienia. Aparatura posiada wielofunkcyjny przełącznik "Multi-Function", który może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości przepustnicy, procentu siły hamowania i neutrum wychyleń. Wszystko to i wiele innych rzeczy można ustawić wykorzystując aplikację Traxxas Link zainstalowaną na Twoim smartfonie.
Aparatura Traxxas TQi
Zaprojektowany przez Traxxas'a nisko położony środek ciężkości (Low - CG), wyznacza nowy wzorzec w wyglądzie i wydajności elektrycznych monster trucków. Podwozie E-Revo łączy w sobie wygląd i funkcjonalność, aby dostarczyć lekką, zintegrowaną i sztywną konstrukcję, która maksymalizuje wytrzymałość i zmniejsza wagę. Pojemniki na baterie zmieszczą pakiety NiMH jak i LiPo co pozwala wykorzystać potancjał E-Revo Brushless. Połączenie boxów na baterie z konstrukcją podwozia sprawia, że akumulatory mogą siedzieć nisko i blisko środka modelu. Dzięki temu środek ciężkości (CG) umiejscowiony jest jak najniższej, zwiększa zwinność zachowując większość masy, blisko centrum.
Nisko położony środek ciężkośći
 
E-Revo przód
 
Wodoszczelny pojemnik na odbiornik. Odbiornik E-Revo jest całkowicie zamknięty. Przewody od serw, czujników, anteny są zabezpieczone przed działaniem wody niebieskim O-ringiem. Odbiornik można wymienić na dowolny inny bez utraty wodoszczelności. Rozwiązanie zostało opatentowane.
Odbiornik 6518
 
Pięciokanałowy micro odbiornik z funkcją Fail-Safe. Odbiornik TQI 2.4GHz pasuje do każdego pojazdu i posiada dwa wyjścia kanału pierwszego, które ułatwia obsługę modeli z dwoma serwami w układzie kierowniczym. Nie trzeba stosować kabla rozgałęziającego typu "Y". Zintegrowany przycisk "LINK" pozwala na szybkie i łatwe powiązanie nadajnika z odbiornikiem. Dwukolorowa dioda LED sygnalizuje stan zasialania i połączenia z aparaturą. W przypadku utraty sygnału z powodu przypadkowego wyłączenia lub wyczerpania baterii, odbiornik automatycznie ustawi przepustnicę w położeniu neutralnym (silnik będzie "na luzie") i utrzyma ostatnie położenie układu kierowniczego. Funkcja Fail-Safe jest wbudowana i nie musi być ustawiana lub aktywowana. W odbiorniku zawarte są trzy porty telemetryczne, aby umożliwić przesyłanie danych w czasie rzeczywistym do nadajnika Traxxas TQI.
Odbiornik 6518
 
Futurystyczne otwory wentylacyjne są bezpiecznie montowane na podwoziu. Umieszczone są na końcach pojemników na baterie i dzięki temu możliwy jest przepływ powietrza chłodzącego pakiety. Klapka boxu zamykana jest na zatrzaski. Jest to szybkie, wygodne rozwiązanie.
Otwory wentylacyjne pojemnika na pakiety
 
Pojemnik na baterie E-Revo
 
Położenie pakietów w boxie można regulować za pomocą specjalnych ograniczników w kształcie litery "L". Mogą być one umieszczone w różnych pozycjach (4 standardowe otwory) z przodu lub z tyłu. Zmiana położenia baterii wpływa na rozkład wagi modelu np. 49% przód i 51% tył. W górnej części boxu umieszczony jest sprężynowy klips, który pozwala zachować środek ciężkości najniżej jak to możliwe.
Regulowane położenie pakietów E-Revo
 
 
Układ kierowniczy z dwoma serwami. W trudnym terenie potrzebny jest silny układ kierowniczy, każde serwo posiada moment obrotowy 125oz, łączny moment obrotowy wynosi 250oz.
Układ kierowniczy E-Revo
 
Wymiary E-Revo Brushless
Bok E-Revo
Tył E-Revo
W sklepach model #56087 przeważnie występuje jako w pełni zmontowany – gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania "TQi 2.4GHz Traxxas Link", zespołem napędowym MXL-6s Brushless Power System i malowaną karoserią "ProGraphix".